+36 70 774 6821
info@szexshop-eger.hu

Vásárlási információ (ASZF)

 

Szállítási és fizetési információk - ASZF


Fizetési lehetőségek:
készpénzes vagy bankkártyás fizetés személyesen az üzletben lehetséges, amennyiben ott veszi át a megrendelt termék(ek)et.

Futár szolgálat választása esetén kizárólag utánvéttel készpénzben fizethet.


Szállítási információk:
a szállítási határidő általában 1 munkanap, melynek feltételei:
- 12h-ig leadott rendelés az interneten
-  ha termék raktáron van
-  ha telefonos egyeztetés során sikerül elérnünk
-  ha a megadott szállítási címen elérhető

 

A vásárlás menete
a webáruházban böngészve a kiválasztott, megvásárolni kívánt termékek saját oldalán a „kosár" funkcióra klikkelve lehet az egyes termékeket a virtuális kosárba betenni. a minimális rendelési összeg 10.000 ft (szállítási költség nélkül), a termékek kiválasztását követően a tényleges rendelési folyamatot a „pénztár" feliratú gombra kattintva lehet megkezdeni, majd a megrendelő űrlap kitöltésével lehet magát a rendelést elküldeni. a webáruházban történő első vásárlást megelőzően nem szükséges regisztrálni,
a megrendelések leadása a webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges. a megrendelést az eladó csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vásárló az regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért az eladó felelősséget nem vállal. a hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.
Különösen fontos a telefonos elérhetőség pontos feltüntetése, mert az eladó minden kiszállítást megelőzően telefonon egyeztet. hiányos elérhetőségi adatok kitöltése esetén a megrendelést az eladó nem teljesíti.

 


Garanciális, rendelési és szállítási feltételek

 

elállás joga
az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „fogyasztó").
fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén
a) a terméknek,
b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított harminc (30) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
az eladó törvényi kötelezettsége 14 naptári nap, azonban ettől eltérően, az eladó 30 naptári napos elállási jogot biztosít a fogyasztónak arra, hogy elállási jogát gyakorolja.
fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

 

1. elállási jog gyakorlásának menete 
ha a fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a feltüntetett elérhetőségek igénybevételével az eladó részére. fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az eladó részére.
a fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 1.pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
mindkét esetben az eladó emailben haladéktalanul visszaigazolja a fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 30 naptári napon belül (akár a 30. naptári napon) elküldi az eladónak.
postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe eladó a határidő számítás szempontjából. a fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az eladó címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 30 napon belül visszaküldeni. a határidő betartottnak minősül, ha fogyasztó a 30 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.                              

                                                    
a termék eladó címére történő visszaküldésének költsége fogyasztót terheli. eladónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. a termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
ha fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül eladó visszatéríti a fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy fogyasztó az eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.  eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül az eladó a korábbi időpontot veszi figyelembe.
a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az eladó, kivéve, ha fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
 

 

1.2. a fogyasztót nem illeti meg az elállási jog
olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. a szexuális segédeszköz, kozmetikai termékek, krémek, masszázsolajak). az ilyen termékek visszavétele az eladótól nem várható el akkor, ha a fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.
ezen termékek esetében az elállási jog csak akkor illeti meg a vásárlót, ha a termék csomagolását még nem bontotta fel.
amennyiben kérdése merült fel az elállási jog gyakorlásával kapcsolatban, úgy további tájékoztatásért keresse ügyfélszolgálatunkat az ászf elején található elérhetőségeinken.

 

2. szavatosság 
 

2.1. kellékszavatosság
vásárló az eladó hibás teljesítése esetén az eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.
fogyasztói szerződés esetén vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait vásárló érvényesíteni már nem tudja.
nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
vásárló - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. ha a kijavítást vagy a kicserélést vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az eladó költségére vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az eladó adott okot.
vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az eladóval.
vásárló közvetlenül az eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
a szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha vásárló igazolja, hogy a terméket az eladótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). ilyen esetben az eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a vásárló részére történő átadást követően keletkezett. amennyiben az eladó bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. a teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
ha vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
 

 

2.2. termékszavatosság
a termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló - választása szerint - a 2.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.
termékszavatossági igényként fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, azaz pénzbeli orvoslásra, árleszállításra és elállásra nincs mód, hiszen a gyártó és a fogyasztó között nem jött létre szerződéses jogviszony, hiányzik a szerződés. a termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén fogyasztónak kell bizonyítania.
egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
termékszavatossági igényét fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. e határidő elteltével e jogosultságát elveszti. a fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. a közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
fogyasztó a termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (eladó) szemben gyakorolhatja.
a ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója is.
a gyártó, forgalmazó (eladó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
 
-         a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
-         a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
-         a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
 
a gyártónak, forgalmazónak (eladó) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

3. jótállás
a fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (ix. 22.) korm. rendelet tartalmaz előírásokat. a rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
az eladó azonban nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (ix. 22.) korm. rendelet hatálya alá tartozna, de  ennek ellenére a webáruházban vásárolt elektromos motorral rendelkező termékekre vonatkozóan az eladó 1 év önkéntes jótállást („garanciát") vállal. a jótállás a vásárló szavatossági jogait nem érinti.
a jótállás kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést az eladó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.  eladó a termékhez mellékelt jótállási jegyet akkor érvényesíti, amikor a fogyasztó a terméket átveszi.
nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát
-         szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
-         rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
-         helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
-         elemi kár, természeti csapás okozta.
jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó:
-       elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az eladónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
-       ha az eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó - választása szerint - a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az eladó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
a kijavítást vagy kicserélést - a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. az eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
a kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. a jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
a jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az eladót terhelik.
fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. ezen korlátozásoktól függetlenül fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 2.1 és a 2.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
szavatosság, jótállás érvényesítése
a vásárló a megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét személyesen az eladó címén, e-mailen vagy telefonon jelezheti: 

név: ..
cím: ...
email: ...
amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy az eladót szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli, és vételárát nem térít vissza. a vásárló jogosult ugyanakkor ilyen esetben is a terméket személyesen átvenni, vagy kérni annak saját költségén történő újbóli kiszállítását.

 

4. a felelősség korlátozása
a webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a lehetséges hibákra.
az eladó semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be: 
-       az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltozása.
-       bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást. 
-       bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon. 
-       bármely nem ajánlott vagy tértivevényes formában küldött levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése. 
-       bármely szoftver nem megfelelő működése.
-       bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei.

az eladó nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, ami a webáruházhoz való csatlakozás, a webáruház megtekintése miatt következett be.
a vásárló felelősséggel tartozik a más személy személyes adatainak megadásából, illetve webáruházban történő közzétételéből eredő károkért. az eladó ilyen esetben minden segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.
a webáruház részét képező nyilvános kommunikációs csatornákat (termékértékelések írása) minden vásárló saját felelősségére veheti igénybe. a webáruház automatikusan nem moderált, ugyanakkor, amennyiben jogsértő vagy érdeksértő tartalomra vonatkozó értesítés, bejelentés érkezik, ill. az bármely más módon az eladó tudomására jut, úgy az eladó jogosult bármely tartalom illetve azok része ideiglenes vagy végleges, indoklás nélküli eltávolítására. ismétlődő, vagy súlyos jogsértést megvalósító magatartás esetén az eladó jogosult az adott vásárlót véglegesen kizárni az oldal használatából, ideértve regisztrációjának törlését is.
 
Fontos: Az oldalunkon feltüntetett árak,csak az interneten keresztül megrendelt termékekre érvényesek!
 
 

FIGYELEM!
Rendelést csak 18 éven felüli, saját címmel, telefonszámmal rendelkező személyektől fogadunk el!
Más nevére, címére szóló megrendelést nem áll módunkban elfogadni!
A termékeket mindenki KIZÁRÓLAG SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE vásárolhatja, használhatja. SEMMILYEN felelősséget nem vállalunk a nem rendeltetésszerű, helytelen használat, ill. a termék ebbõl következõ esetleges meghibásodása során okozott egészségkárosodás, sérülés, vagy egyéb kár esetén. 

 

Az oldalon megjelenő termékek nagy része raktáron van és/vagy közvetlenül készletezhető, ám egyes termékek során előfordulhat, hogy utánrendelés szükséges. 
Amennyiben a termék szállítható, akkor a készletezés és a postázás általában a megrendelés kölcsönös visszaigazolását követő 1-2 munkanapon belül megtörténik. 
- A szexshop-eger áruházban történt vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a vásárló az adataira vonatkozó mezőket maradéktalanul kitöltötte. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő műszaki problémákért a Szexshop-eger felelősséget nem vállal.
- A Szexshop-eger rendelései nem vonhatók össze az üzletben történő vásárlással.
- A terméket nem áll módunkban külföldre szállítani.
- A vevő köteles a csomagot a kiszállítás időpontjában tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően a hiányosságokra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
- A kiszállítást megelőzően az Szexshop-eger értesítést küld a vevőnek.
A megrendelt termékek szállítása postai utánvéttel, diszkrét csomagolásban történik. A termékek ára a postaköltséget nem tartalmazza.
Kézbesítési díjazás:Egységesen 1500 Ft az ország egész területére. Bruttó 12500 Ft feletti rendelés esetén INGYENES kiszállítást biztosítunk. A minimális rendelési összeg 2000 Ft + szállítási költség.

 

Figyelem! A számítógép által kalkulált csomagolási- és postaköltség eltérhet a valóságostól, a rendelés súlyától, értékétől és méretétől függően; ezért ez csak hozzávetőleges érték!

 

Feladóként egy magánszemély nevét tüntetjük fel. A csomag tartalmát műanyag áruként jelöljük meg.

 

Amennyiben a vásárló nem tartózkodik a szállítási címen a csomag érkezésekor, akkor arról a posta értesítést hagy, és a csomag 10 napon belül bármikor átvehető az azon megjelölt, Önhöz legközelebbi postahivatalban.
Cégünk az árváltoztatás jogát fenntartja, valamint rajtunk kívülálló hibákért - legyen az nyomdai vagy technikai - felelősséget nem vállal. Honlapunk tartalma nem minősül nyilvános ajánlattételnek.

 

ADATVÉDELMI ELVEINK
A Szexshop Eger kijelenti, hogy tiszteletben tartja ügyfelei bizalmas információit, és a tudomására jutott valamennyi adatot bizalmasan kezel, melyet harmadik személynek nem ad tovább. Még az ügyfél külön kérésére sem.

 

**CRIMTANREMARKETING**